Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ – Kristýna RYŠKOVÁ
Kristýna RYŠKOVÁ
Diplomová práce
Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ
The reading comprehension of pupils of the fifth year of elementary school
Anotace:
Diplomová práce s názvem Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ se zabývá vlivem zvolené výukové metody čtení na kvalitu čtení a porozumění čtenému textu v 5. ročníku ZŠ. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy spojené se zvolenou problematikou, jako jsou například čtenářská gramotnost, čtení s porozuměním, či počáteční čtenářská gramotnost. Dále se věnuje představení nejčastěji užívaných metod výuky …víceAbstract:
This thesis "Reading comprehension in 5th grades of elementary schools" is focused on the connection between the influence of the reading method and the quality of reading and reading comprehension in the 5th grade of elementary school. The theoretical part defines the key concepts associated with the issue, such as reading literacy, reading comprehension, or initial reading literacy. It also presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2020
- Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYŠKOVÁ, Kristýna. Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová