Příležitosti a trendy internetového podnikání – Bc. Nikola Nosková
Bc. Nikola Nosková
Diplomová práce
Příležitosti a trendy internetového podnikání
Opportunities and trends in Internet business
Anotace:
Cílem této diplomové práce je prozkoumat aktuální trendy v oblasti internetových obchodů, nalezení konkrétních nástrojů a navržení jejich využití. První teoretická část popisuje obchodní modely a povinnosti živnostníka při založení obchodu. Další část je věnována internetovým a marketingovým nástrojům, jež jsou využívány internetovými obchody. Praktická část práce se zabývá rozborem internetového obchodu …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to explore actual trends in internet businesses, find particular tools and illustrate their utilization. First, the teoretical part describes business models and an entrepreneur´s duties while starting a new business. In the next part are named internet and marketing tools used by e-shops. Finally, the practical part of this paper describes the e-shop Propohodu.cz …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
Zveřejnit od: 3. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nosková, Nikola. Příležitosti a trendy internetového podnikání. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb
Denys Vlasenko -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Internetový marketing a komunikace truhlářského podniku
Magdalena Střítecká -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Návrh nástrojů pro zvýšení počtu nakupujících zákazníků prostřednictvím internetového obchodu vybraného subjektu
Markéta Zeminová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková
Název
Vložil
Vloženo
Práva