Příležitosti a trendy internetového podnikání – Bc. Nikola Nosková
Bc. Nikola Nosková
Master's thesis
Příležitosti a trendy internetového podnikání
Opportunities and trends in Internet business
Abstract:
Cílem této diplomové práce je prozkoumat aktuální trendy v oblasti internetových obchodů, nalezení konkrétních nástrojů a navržení jejich využití. První teoretická část popisuje obchodní modely a povinnosti živnostníka při založení obchodu. Další část je věnována internetovým a marketingovým nástrojům, jež jsou využívány internetovými obchody. Praktická část práce se zabývá rozborem internetového obchodu …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to explore actual trends in internet businesses, find particular tools and illustrate their utilization. First, the teoretical part describes business models and an entrepreneur´s duties while starting a new business. In the next part are named internet and marketing tools used by e-shops. Finally, the practical part of this paper describes the e-shop Propohodu.cz …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2016
Accessible from:: 3. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nosková, Nikola. Příležitosti a trendy internetového podnikání. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb
Denys Vlasenko -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Internetový marketing a komunikace truhlářského podniku
Magdalena Střítecká -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Návrh nástrojů pro zvýšení počtu nakupujících zákazníků prostřednictvím internetového obchodu vybraného subjektu
Markéta Zeminová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights