Městský rezervační systém města České Budějovice – Soňa Išková
Soňa Išková
Diplomová práce
Městský rezervační systém města České Budějovice
City reservation system
Anotace:
Městský rezervační systém města České Budějovice, nazvaný CBsystem - City Booking System, slouží k rezervaci a prodeji vstupenek na většinu kulturních akcí konaných ve městě a regionu. Hlavním cílem diplomové práce je - na základě zhodnocení dosavadního způsobu prodeje vstupenek prostřednictvím tohoto systému - nalézt účinné postupy a nové možnosti k jeho lepší propagaci a na základě dat získaných …víceAbstract:
City reservation system of the České Budějovice called CBsystem - City Booking System used for booking and selling tickets for most cultural events in the city and the region. The main aim of this thesis is finding effective approaches and new opportunities to better promotion of it and design measures to increase the interest of the Budweis residents and from surrounding areas of the city reservation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj Sezimovo Ústí - Tábor
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Název
Vložil
Vloženo
Práva