Kateřina Daníčková

Bakalářská práce

Environmentální prezentace organizace

Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je environmentální marketingová komunikace jako součást strategie podniku působícího na trhu biopotravin a vnímání jeho produktů zákazníky. První teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu zelený marketing, zelený marketingový mix a marketingová situační analýza. V rámci praktické části je představen zkoumaný podnik a je realizována situační analýza, na kterou navazuje …více
Abstract:
The subject of this bachelor's thesis is environmental marketing communications as part of a strategy of the company, that operates in organic food market and how customers perceive its products. First, theoretical part is focused on the definition of the green marketing concept, green marketingový mix and marketing situational analysis. In the practical part is introduced the examined company, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2014
Identifikátor: http://theses.cz/id/ldwbty/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií