Kateřina Daníčková

Bachelor's thesis

Environmentální prezentace organizace

Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je environmentální marketingová komunikace jako součást strategie podniku působícího na trhu biopotravin a vnímání jeho produktů zákazníky. První teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu zelený marketing, zelený marketingový mix a marketingová situační analýza. V rámci praktické části je představen zkoumaný podnik a je realizována situační analýza, na kterou navazuje …more
Abstract:
The subject of this bachelor's thesis is environmental marketing communications as part of a strategy of the company, that operates in organic food market and how customers perceive its products. First, theoretical part is focused on the definition of the green marketing concept, green marketingový mix and marketing situational analysis. In the practical part is introduced the examined company, the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2014

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studií