Environmentální prezentace organizace – Kateřina Daníčková
Kateřina Daníčková
Bachelor's thesis
Environmentální prezentace organizace
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je environmentální marketingová komunikace jako součást strategie podniku působícího na trhu biopotravin a vnímání jeho produktů zákazníky. První teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu zelený marketing, zelený marketingový mix a marketingová situační analýza. V rámci praktické části je představen zkoumaný podnik a je realizována situační analýza, na kterou navazuje …viacAbstract:
The subject of this bachelor's thesis is environmental marketing communications as part of a strategy of the company, that operates in organic food market and how customers perceive its products. First, theoretical part is focused on the definition of the green marketing concept, green marketingový mix and marketing situational analysis. In the practical part is introduced the examined company, the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ldwbty/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová