Corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec – Bc. Ivo KAŇOVSKÝ
Bc. Ivo KAŇOVSKÝ
Master's thesis
Corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec
Corporate Identity of the Zámecké Vinařství Bzenec Company
Anotácia:
Tato práce se zabývá zhodnocením současného stavu corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec v jednotlivých systémech CI, v teoretické části provádí rešerši odborné literatury. a v závěru navrhuje projekt na zavedení žádoucího směru corporate identity na základě zjištěných poznatků.Abstract:
The subject of this graduate work is the evaluation of corporate identity of the ZVB company, its current status regards with specific CI systems.There is a subject publication research in theoretical part. The work offers eligible directions in corporate identity based on detected recognitions.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zverejniť od: 17. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŇOVSKÝ, Ivo. Corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Ocenění společnosti Zámecké vinařství Bzenec s.r.o.
Ondřej Beneš -
Rebranding společnosti Zámecké vinařství Bzenec
Eva Bednářová -
Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko
Jana Durďáková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská