Lenka Orlová
Diplomová práce
Marketingová strategie sítě lékáren
A Marketing Strategy of a Network of Pharmacies
Anotace:
Cílem mé diplomové práce bylo provézt marketingovou analýzu zákaznického prostředí na trhu s léčivy a navrhnout určitá doporučení k tvorbě efektivní marketingové strategie. Diplomová práce je rozčleněna do několika kapitol. V první kapitole jsem teoreticky popsala marketing, spokojenost zákazníka, co je to strategie a vysvětlila pojem marketingová strategie. Také jsem se zabývala teoretickým vysvětlením …víceAbstract:
The aim of my diploma work was to practise a marketing analysis of customer environment on the pharmaceuticals market and propose specific references to create the effective marketing strategy. The diploma work is divided into several chapters. In the first chapter I described a marketing abstractedly, satisfaction of the customers, what is a strategy and I explained a conception strategy of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84726
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Otto Tyrlik
- Oponent: Petra Zahradníčková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Pharmaceutical Industry - R&D Investment: Link to Profitability & Market Value
Martin Vlasatý -
Pharmaceutical Industry - R&D Investment: Link to Profitability & Market Value
Martin Vlasatý -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova -
Strategie vstupu firmy na francouzský trh prostřednictvím online marketingu
Michaela Důrková -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Návrh strategie internetového marketingu při zavádění projektu na trh
Iva Vaňková -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Analysis of the Internet Marketing Strategy of AIESEC
Aneta Lačevová