Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B – Bc. Martina Horáčková
Bc. Martina Horáčková
Diplomová práce
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Customer Segmentation Model of the Selected Company on B2B Markets
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem segmentačního modelu a vytvořením relevantního marketingového mixu společnosti O2 Czech Republic a.s., která nabízí své služby na trzích B2B v oblasti telekomunikací. K popisu společnosti a jejího umístěný na telekomunikačním trhu byla použita situační analýza. Analýzou marketingového prostředí bylo popsáno vnitřní, blízké a vzdálené prostředí podniku. Za pomoci …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on creation of a segmentation model with a relevant marketing mix of O2 Czech Republic a.s. The company offers its services in B2B telecommunication markets. A situation analysis was used to describe the company and its situation on the telecommunication market. The analysis of the marketing environment describes the internal, close and remote environment of the enterprise …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h5xlz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková