Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B – Bc. Martina Horáčková
Bc. Martina Horáčková
Master's thesis
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Customer Segmentation Model of the Selected Company on B2B Markets
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem segmentačního modelu a vytvořením relevantního marketingového mixu společnosti O2 Czech Republic a.s., která nabízí své služby na trzích B2B v oblasti telekomunikací. K popisu společnosti a jejího umístěný na telekomunikačním trhu byla použita situační analýza. Analýzou marketingového prostředí bylo popsáno vnitřní, blízké a vzdálené prostředí podniku. Za pomoci …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on creation of a segmentation model with a relevant marketing mix of O2 Czech Republic a.s. The company offers its services in B2B telecommunication markets. A situation analysis was used to describe the company and its situation on the telecommunication market. The analysis of the marketing environment describes the internal, close and remote environment of the enterprise …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h5xlz/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková