Bc. Martina Horáčková

Master's thesis

Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B

Customer Segmentation Model of the Selected Company on B2B Markets
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem segmentačního modelu a vytvořením relevantního marketingového mixu společnosti O2 Czech Republic a.s., která nabízí své služby na trzích B2B v oblasti telekomunikací. K popisu společnosti a jejího umístěný na telekomunikačním trhu byla použita situační analýza. Analýzou marketingového prostředí bylo popsáno vnitřní, blízké a vzdálené prostředí podniku. Za pomoci …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on creation of a segmentation model with a relevant marketing mix of O2 Czech Republic a.s. The company offers its services in B2B telecommunication markets. A situation analysis was used to describe the company and its situation on the telecommunication market. The analysis of the marketing environment describes the internal, close and remote environment of the enterprise …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní