Marketingové komunikace libovolné společnosti – Bc. Lucie Mundilová, DiS.
Bc. Lucie Mundilová, DiS.
Bakalářská práce
Marketingové komunikace libovolné společnosti
Marketing Communication of any Company
Anotace:
MUNDILOVÁ, Lucie. Marketingové komunikace libovolné společnosti. Bakalářská práce. Vysoká škola hotelová. Praha: 2019. 89 stran. Cílem bakalářské práce je analyzovat úroveň marketingové komunikace vybrané společnosti včetně identifikace rezerv a možnosti jejich posílení do budoucna. V teoretické části jsou na základě odborné literatury definovány základní pojmy, tedy definice a hlavní význam marketingu …víceAbstract:
MUNDILOVÁ, Lucie. Marketing Communication of any Company. Bachelor´s dissertation. The Institute of Hospitality Management. Prague: 2019. 89 pages. The aim of this bachelor thesis is to analyze the level of marketing communication of the selected company including identification of reserves and possibilities of their strengthening in the future. The theoretical part defines the basic marketing terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/aejg5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MUNDILOVÁ, Lucie. \textit{Marketingové komunikace libovolné společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/lexnt9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví (studium pro absolventy VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko