Bc. Lucie Mundilová, DiS.

Bakalářská práce

Marketingové komunikace libovolné společnosti

Marketing Communication of any Company
Anotace:
MUNDILOVÁ, Lucie. Marketingové komunikace libovolné společnosti. Bakalářská práce. Vysoká škola hotelová. Praha: 2019. 89 stran. Cílem bakalářské práce je analyzovat úroveň marketingové komunikace vybrané společnosti včetně identifikace rezerv a možnosti jejich posílení do budoucna. V teoretické části jsou na základě odborné literatury definovány základní pojmy, tedy definice a hlavní význam marketingu …více
Abstract:
MUNDILOVÁ, Lucie. Marketing Communication of any Company. Bachelor´s dissertation. The Institute of Hospitality Management. Prague: 2019. 89 pages. The aim of this bachelor thesis is to analyze the level of marketing communication of the selected company including identification of reserves and possibilities of their strengthening in the future. The theoretical part defines the basic marketing terms …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/aejg5/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
  • Vedoucí: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví (studium pro absolventy VOŠ)