Komunikační strategie firmy dle CRM systému – Jana Kuráňová
Jana Kuráňová
Diplomová práce
Komunikační strategie firmy dle CRM systému
A Corporate Communication Strategy According to CRM System
Anotace:
Zpracovaná diplomová práce pojednává o strategii komunikačních kanálů v rámci systému CRM a jejímu významu pro Oční optiku Vágner. Tuto firmu jsem si vybrala z důvodu znalosti její vnitřní organizace a struktury. Majitel oční optiky byl ochoten mi poskytnout informace o svém hospodaření a na této diplomové práci se mnou spolupracovat. Abych mohla doporučit návrh výše uvedené strategie, provedla jsem …víceAbstract:
Processed diploma thesis discusses about corporate communication strategy according to CRM system and its importance for Vagner optics. I choose this company because of her knowledge of the internal organization and structure. Opticians owner was willing to provide me information on their management and cooperate with me. For my recommendation the above mentioned strategy, I process analysis of primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85143
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
- Vedoucí: Václav Lednický
- Oponent: Eva Nováková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane