Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku – Bc. Tomáš Hanzlík
Bc. Tomáš Hanzlík
Bachelor's thesis
Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu marketingového mixu se specifickým zaměře-ním na mix komunikační a navrhnout vhodné nástroje internetového marketingu pro zvý-šení jeho efektivnosti. Pro tento cíl jsem si vybral herní portál www.playzone.cz. V teore-ticko-metodologické části jsou popsány jednotlivé části marketingového a komunikačního mixu a nástroje komunikačního mix na internetu. V aplikační …viacAbstract:
The aim of this work is to analyze the marketing mix with specific focuses on communica-tion mix and propose appropriate internet marketing tools to increase effectiveness. For this purpose I chose gaming portal www.playzone.cz. In the theoretical-methodological section describes each of the marketing and communication mix and communication mix tools on the Internet. In application part is introduced …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/df36b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
- Vedúci: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martina Vodičková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANZLÍK, Tomáš. \textit{Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/lh165h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková