Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu – Valentína Mačičáková
Valentína Mačičáková
Bakalářská práce
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Corporate identity v době internetu a vytvoření identity pro konkrétní firmu prostřednictvím tvorby webu
Anotace:
Cílem práce je charakterizování oblasti corporate identity ve všeobecném pojetí v kontextu nových technologií a vytvoření identity pro konkrétní firmu. Teoretická část práce je zaměřená na definování pojmu corporate identity, na jeho vznik a rozvoj a obsahuje prvky, které jsou nevyhnutelnou součástí této oblasti. V této části jsou dále vysvětlené nástroje, které vznikly díky existenci internetu, a …víceAbstract:
The aim of the thesis is to characterize the area of corporate identity in general, in the context of new technologies and to create a corporate identity for a specific company. The theoretical part of the thesis focuses on defining the concept of corporate identity, its creation and development and it contains elements that are a necessary part of this area. This section further explains the tools …víceAbstract:
Cieľom práce je charakterizovanie oblasti corporate identity vo všeobecnom poňatí v kontexte nových technológií a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu. Teoretická časť práce je zameraná na definovanie pojmu corporate identity, na jeho vznik a rozvoj a obsahuje prvky, ktoré sú nevyhnutnou súčasťou tejto oblasti. V tejto časti sú ďalej vysvetlené nástroje, ktoré vznikli vďaka existencii internetu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80039
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedoucí: Richard Papík
- Oponent: Vilém Sklenák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAČIČÁKOVÁ, Valentína. \textit{Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/lhmt5o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80039
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační média a služby
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity of a small enterprise
Andrea Držková -
Corporate identity firmy Edel Vent
Juraj CHOVANEC -
Corporate Identity s príkladom aplikácie na Hochschule für Musik Franz Liszt Weimar
Diana Lacová -
Firemná kultúra nadnárodnej společnosti
Lýdia Šventová -
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o.
Kateřina Pavuková -
Identita policejní organizace
Jiří Dohnal