Frekvence anglické slovní zásoby a její využití na 2. stupni ZŠ – Bc. Vojtěch PŘECECHTĚL
Bc. Vojtěch PŘECECHTĚL
Master's thesis
Frekvence anglické slovní zásoby a její využití na 2. stupni ZŠ
English Vocabulary Frequency and Its Use at Lower Secondary Schools
Abstract:
Purpose of this thesis is to discuss the possible influence of the vocabulary frequency aspect on EFL teaching. The general service lists provide support for text level analysis and teachers can use the related tools in order to classify the language level of texts, find out the text difficulties and create new learning materials based on this objective method. The subject of the research in this piece …viacAbstract:
Diplomová práce pojednává o možném vlivu frekvence slovní zásoby na výuku angličtiny jako cizího jazyka a slouží jako úvod do této problematiky. Frekvenční slovníky pro obecné potřeby poskytují oporu při analýze textu a s nimi spojené nástroje mohou být používány k posouzení jazykové úrovně textu, k nalezení problémových částí textu a tvoření nových výukových materiálů, které by využívaly této objektivní …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zverejniť od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Václav Řeřicha, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘECECHTĚL, Vojtěch. Frekvence anglické slovní zásoby a její využití na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Higher Secondary School / UAJ-UTIV
Práce na příbuzné téma
-
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ
Michaela Šrámková -
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Moderní média a sociální sítě ve výuce angličtiny jako zdroj motivace
Markéta Vránová -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Didaktický překlad ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Martin Němec -
Používání multikulturní dětské literatury při výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Stodolová -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková
Názov
Vložil
Vložené
Práva