Analýza procesu certifikace nového produktu – Bc. Karel Putnar
Bc. Karel Putnar
Diplomová práce
Analýza procesu certifikace nového produktu
New product certification process analysis
Anotace:
Práce se zabývá analytickým pohledem na certifikační proces směřující k nabytí CE certifikátu. Po úvodním představení CE certifikátu se práce zaměřuje na certifikování produktu Oasis. Na základě čtyř analýz (Brainstormingu, SWOT analýzy, Paretova pravidla a PESTE analýzy) jsou zjištěny tři základní doporučení, při jejichž aplikaci je možné výrazně zkrátit proces certifikace. Vedle časových úspor tak …víceAbstract:
The thesis deals with the analytical view of the certification process for acquiring CE certificate. After the initial introduction of CE certification thesis focuses on certification of the Oasis product. On the basis of four analyses (Brainstorming, SWOT analysis, Pareto distribution and PESTE analysis) are identified three key recommendations that might shorten the certification process drastically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Josef Bradáč, Ph.D.
- Oponent: Martin Folta, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nákladů a přínosů certifikace managementu kvality a certifikace environmentálního managementu ve stavebních firmách.
Nela NOVÁKOVÁ -
Analysis of Organic Coffee on the Czech Market
Margarita Yelisseyeva -
Proces certifikace ekologického hotelu
Petr Bártík -
Analysis of Baby Friendly Hotels in the City of Prague
Sebastian Armentano -
Efektivita certifikace turistických služeb – soukromé vs. smíšené systémy
Michaela Škorpíková -
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Vojtěch Kabeš -
Costs and benefits of reducing financing costs through corporate social responsibility
Richard Bandžak -
Ritualization effects and the impact of ritual costs on efficacy judgments, religious signaling strategies, and prosocial behavior
Peter Maňo
Název
Vložil
Vloženo
Práva