Využití dětské literatury ve výuce anglického jazyka – Lada ŠMIŘÁKOVÁ
Lada ŠMIŘÁKOVÁ
Master's thesis
Využití dětské literatury ve výuce anglického jazyka
Children´s Literature in English Language Teaching
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím dětské literatury ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základní školy. Teoretická část vymezuje anglický jazyk v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní školy, dále popisuje výchovně vzdělávací proces a metody výuky anglického jazyka. Teoretickou část uzavírají kapitoly o dětské literatuře, ve kterých jsou popsány její funkce, žánry a důvody, proč využívat …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the use of children's literature in English language teaching at primary school. The theoretical part defines the English language within the Framework Educational Programme for Basic Education, further describes the educational process and methods of teaching the English language. The theoretical part ends with chapters about children's literature, which describe functions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Slavomíra Klimszová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠMIŘÁKOVÁ, Lada. Využití dětské literatury ve výuce anglického jazyka. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Návrh vzdělávacího oboru Divadlo pro první stupeň základní školy
Matyáš Hauser -
Výukové materiály o historii Třebíče pro první stupeň základní školy
Jan Menšík -
Stimulačně edukativní skupiny pro děti předškolního věku v návaznosti na první stupeň základní školy
Simona Gálová -
Výběr učebnice anglického jazyka pro první stupeň základní školy
Michaela Semerádová -
Předcházení šoku z reality u studentů učitelství pro první stupeň základní školy
Barbora Palátová -
Výchovné koncerty pro první stupeň základní školy v jihlavském regionu
Natálie CÁBOVÁ -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová