Bc. Barbora Hochmannová

Bachelor's thesis

Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK

Proposal and the evaluation of effectiveness of the marketing campaign using tools IMC
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje tématu integrované marketingové komunikace s primárním zaměřením na oblast online marketingu. Obsažená teoretická východiska dávají základ pro praktickou část, kterou je vytvoření marketingové kampaně na základě stanovených marketingových cílů zkoumaného subjektu. Tím je nová, rychle se rozvíjející Start-upová společnost „The Prostor“, která se zaměřuje na zprostředkování …more
Abstract:
The thesis deals with the topic of integrated marketing communication with the primary focus on online marketing. The theoretical basis gives a starting point for the practical part, which is a marketing campaign based on marketing objects of examined subject. The subject of the examination is a new, fast-growing Start-up company called „The Prostor“, which focuses on mediation of short-term lease …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní