Specifika a důsledky bilingvální výchovy z pohledu pedagoga – Bc. Aneta Wałaská
Bc. Aneta Wałaská
Diplomová práce
Specifika a důsledky bilingvální výchovy z pohledu pedagoga
Specifics and implications of bilingual education from the perspective of the teacher
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na specifika a důsledky bilingvální výchovy z pohledu pedagoga. První kapitola se věnuje komunikaci, jejímu dělení a vymezuje narušenou komunikační schopnost. Ve druhé kapitole se dočteme o ontogenezi řeči, psychomotorickém a kognitivním vývoji dítěte. Dále je zde vývoj jazyka ve společnosti, stručné charakteristiky českého jazyka, polského jazyka a těšínského nářečí a také …víceAbstract:
Thesis focuses on the specifics and the consequences of bilingual education from the perspective of the teacher. The first part deals with communication, types of communiation and communication disorder. In the second part we an read about ontogenesis of speech and psychomotor development of children. Then there is the development of language in society, a brief description of Czech, Polish language …víceKlíčová slova
bilingvální výchova komunikace narušená komunikační schopnost ontogeneze řeči psychomotorický vývoj kognitivní vývoj vývoj jazyka český jazyk polský jazyk těšínské nářečí bilingvismus bilingual education communication communication disorder ontogenesis of speech psychomotor development development of language Czech language Polish language dialect of Těšínské Slezsko bilingualism
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/swsu8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Storytelling as a teaching method in bilingual preschool education
Tereza BLAŽEJOVÁ -
Dominant Language in Czech/English bilingual families living in the Czech Republic
Lenka Mastešová -
Bilingual Children in EFL Classes at Elementary School
Monika Zieglerová -
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová