Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru – Ing. Markéta Lorencová
Ing. Markéta Lorencová
Bakalářská práce
Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru
Corporate Giving as a Expression of Cooperation between the Commercial and Non-profit Sector
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou spolupráce komerčního a neziskového sektoru se zaměřením na firemní dárcovství. Teoreticko-metodologická část obsahuje charakteristiku a vymezení základních pojmů, jako jsou neziskový sektor, komerční sektor a neziskové organizace. Dále je v této části popsáno téma filantropie a její členění na individuální a firemní. Aplikační část této práce se zabývá představením …víceAbstract:
This thesis deal with the issue of cooperation of commercial and non-profit sector with a focus on corporate donations. Theoretical and methodological part contains the description and definitions of basic concepts, such as non-profit sector, commercial sector and non-profit organizations. In this section is described the subject of philanthropy and its division into individual and corporate. The application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ira58/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická