Evropská unie a podnikatelský sektor, čerpání zdrojů z Evropských fondů – Bc. Ondřej Kubrycht
Bc. Ondřej Kubrycht
Bachelor's thesis
Evropská unie a podnikatelský sektor, čerpání zdrojů z Evropských fondů
The EU and business sector, founding from the European funds
Abstract:
Hlavním cílem této práce je uchopit a prozkoumat možnosti podpory rozvoje lidských zdrojů z pohledu malých a středních podniků prostřednictvím strukturálních fondů EU. Práce pracuje s tezí, že vstupem České republiky do Evropské unie se otevřely nové příležitosti pro malé a střední podniky v oblasti podpory lidských zdrojů. Nehledě na výzvy spojené s čerpáním ze strukturálních fondů, je podpora EU …moreAbstract:
The main purpose of this thesis is to grasp and analyse the possibilities for the further development of the human resources of the small and middle enterprises via the financial support from the EU structural funds. The main idea is that with the entry of the Czech Republic to the EU the new possibilities for the support of the human resources of the above indicated type of enterprises have came up …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 11. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/psivu/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2010
- Supervisor: Ing. Josef Budík, CSc.
- Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria