Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci – Michaela Bc. Vondráková
Michaela Bc. Vondráková
Diplomová práce
Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci
Analysis of the Marketing Mix for a Medicine available on a Prescription and a Medicine without Prescription in a particular Organization
Anotace:
Porovnat nákladovost zavedení léčivého přípravku na předpis a bez předpisu. Dále návrh marketingového mixu se zaměřením se na nástroje marketingové komunikace u léku na předpis. Práce bude provedena ve spolupráci s firmou Novartis, s.r.o.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5595
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2008
- Vedoucí: Ondřej Lešetický
- Oponent: Pavel Král
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5595
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Jana Janichová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Kateřina Rosická -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Eliška Pěničková -
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
Jarmila Novotná -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Marketingová komunikace farmaceutické společnosti
Jana Grygarová Zenzingerová