Bc. Tomáš Bosák

Bachelor's thesis

Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.

Marketing mix of TRESTLES, corp. company
Abstract:
Cílem práce je posouzení marketingového mixu a následný návrh zlepšení pro společnost TRESTLES, a.s. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, kterými jsou teoretická část a část praktická. V teoretické části práce jsou popsány základní prvky marketingového mixu z teoretického hlediska, další kapitolou práce je profil společnosti TRESTLES, a.s., zde je popsána historie společnosti, vize a plány …more
Abstract:
Purpose of thesis is appraisal of marketing mix and subsequent suggestions of improvement for TRESLES, corp. company. Thesis is divided in two parts first one is theoretical part and second one is practical part. In theoretical part are described basic components of marketing mix from theoretical view. Next chapter is about profile of the company, her history, visions and plans for future are described …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné