Bc. Tomáš Bosák
Bachelor's thesis
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Marketing mix of TRESTLES, corp. company
Abstract:
Cílem práce je posouzení marketingového mixu a následný návrh zlepšení pro společnost TRESTLES, a.s. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, kterými jsou teoretická část a část praktická. V teoretické části práce jsou popsány základní prvky marketingového mixu z teoretického hlediska, další kapitolou práce je profil společnosti TRESTLES, a.s., zde je popsána historie společnosti, vize a plány …moreAbstract:
Purpose of thesis is appraisal of marketing mix and subsequent suggestions of improvement for TRESLES, corp. company. Thesis is divided in two parts first one is theoretical part and second one is practical part. In theoretical part are described basic components of marketing mix from theoretical view. Next chapter is about profile of the company, her history, visions and plans for future are described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/qqgdr/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Práce s marketingovým mixem, jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu
Liudmila Fomenko -
Metoda STP a práce s marketingovým mixem
Aneta Lutovská -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová