Bc. Monika Dobešová

Bakalářská práce

Copywriting jako nástroj marketingu a pomoc návštěvníkovi webu

Copywriting as a marketing tool and help site visitors
Anotace:
Bakalářská diplomová práce popisuje současný stav copywritingu, jaké jsou jeho zásady, metody a jak vypadá copywriting dnešní doby. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou rozpracovány metody a zásady současného copywritingu, se zaměřením především na to, jak copywriting může zásadně pomoci zákazníkovi orientovat se na stránce a tím dojít k jeho chtěnému cíli …více
Abstract:
Bachelor thesis describes the current state of copywriting, what are its principles, methods, and what is copywriting today. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with methods and principles of contemporary copywriting, focusing primarily on how copywriting can significantly help the customer to orientate on the website which leads customer to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Iva Zadražilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta