Copywriting jako nástroj marketingu a pomoc návštěvníkovi webu – Bc. Monika Dobešová
Bc. Monika Dobešová
Bakalářská práce
Copywriting jako nástroj marketingu a pomoc návštěvníkovi webu
Copywriting as a marketing tool and help site visitors
Anotace:
Bakalářská diplomová práce popisuje současný stav copywritingu, jaké jsou jeho zásady, metody a jak vypadá copywriting dnešní doby. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou rozpracovány metody a zásady současného copywritingu, se zaměřením především na to, jak copywriting může zásadně pomoci zákazníkovi orientovat se na stránce a tím dojít k jeho chtěnému cíli …víceAbstract:
Bachelor thesis describes the current state of copywriting, what are its principles, methods, and what is copywriting today. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with methods and principles of contemporary copywriting, focusing primarily on how copywriting can significantly help the customer to orientate on the website which leads customer to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kv7bw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Iva Zadražilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Využití velkých jazykových modelů pro optimalizaci pro vyhledávače
Vojtěch Kochta -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Využití datové vědy a umělé inteligence v oblasti optimalizace pro vyhledávače
Lukáš Kostka -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková