Nikola KŘEHLÍKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové aktivity vybraného obchodního řetězce na podporu zvýšení prodeje fairtradových produktů

Marketing activities of chosen business chain to support an increase in sales of fair trade products
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení marketingových aktivit firmy dm-drogerie markt a na identifikaci doporučení pro zvýšení prodeje fairtradových produktů. V teoretické části jsou popsány témata jako marketingová komunikace, značka, sociální odpovědnost, koncept Fairtrade a výzkumné metody. Praktická část obsahuje analýzu marketingové komunikace dm, benchmarking s konkurenční společností Lidl …více
Abstract:
Bachelor's thesis focuses on evaluating the marketing activities of dm-drogerie markt and identifying recommendations for increasing sales of fair trade products. The theoretical part describes topics such as marketing communication, branding, social responsibility, the Fairtrade concept, and research methods. The practical part includes an analysis of dm's marketing communication, benchmarking with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KŘEHLÍKOVÁ, Nikola. Marketingové aktivity vybraného obchodního řetězce na podporu zvýšení prodeje fairtradových produktů. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/