Individuální péče v hodinách matematiky na 1. stupni ZŠ a OŠ - talentovaný žák – Mgr. Kateřina Šertlerová
Mgr. Kateřina Šertlerová
Diplomová práce
Individuální péče v hodinách matematiky na 1. stupni ZŠ a OŠ - talentovaný žák
Individual care in mathematics lessons at the first level of The Elementary School - talented pupil
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na individuální péči o talentované žáky na I. stupni ZŠ a OŠ. Diplomová práce je koncipována do dvou částí. První část obsahuje stručnou charakteristiku nadaného dítěte, jeho osobnostní rysy, charakterové vlastnosti, sociální roli ve společnosti a specifické možnosti vzdělávání a výchovy ve školních podmínkách. Druhá část obsahuje sbírku slovních, logických a geometrických …víceAbstract:
This diploma dissertation in focused on the individual approach to talented pupils in the mathematics lessons, at the first grage of the elementary shcool. The dissertation, consist of two parts. The first contains brief characteristic of the talented child, its personal and characteristic features, and its social role in the sociaty. Then, I mentioned some speceific possibilities of education and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/stcsi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2007
- Vedoucí: RNDr. Růžena Blažková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí
Lenka Berecková -
Slovní úlohy ve výuce 1. stupně ZŠ
Elizabeth DOSTÁLOVÁ