Lucie MAŇÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín

Marketing Research of Attendance and Evaluation of Communication Activities in Shopping Centre Centro Zlin
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem návštěvnosti a zhodnocením komunikačních aktivit obchodního centra Centro Zlín. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V první části jsou obsaženy teoretické poznatky k dané problematice, převážně z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Druhá část obsahuje, mimo jiné, charakteristiku společnosti …more
Abstract:
This bachelor´s thesis deal with marketing research of attendance and evaluation of communication activities in shopping centre Centro Zlin. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The first part contains the theoretical knowledge to the issue, particularly from the field of marketing communication and marketing research. The second part contains, among other things, the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MAŇÁKOVÁ, Lucie. Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe