Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín – Lucie MAŇÁKOVÁ
Lucie MAŇÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín
Marketing Research of Attendance and Evaluation of Communication Activities in Shopping Centre Centro Zlin
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem návštěvnosti a zhodnocením komunikačních aktivit obchodního centra Centro Zlín. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V první části jsou obsaženy teoretické poznatky k dané problematice, převážně z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Druhá část obsahuje, mimo jiné, charakteristiku společnosti …moreAbstract:
This bachelor´s thesis deal with marketing research of attendance and evaluation of communication activities in shopping centre Centro Zlin. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The first part contains the theoretical knowledge to the issue, particularly from the field of marketing communication and marketing research. The second part contains, among other things, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAŇÁKOVÁ, Lucie. \textit{Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/lquqts/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAŇÁKOVÁ, Lucie. Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové komunikační kampaně pro 29. ročník festivalu Regiony
Barbora Johanidesová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Nikol Kajsturová -
Projektová studie komunikační kampaně obchodu s květinami s implementací integrované marketingové komunikace
Kateřina Böhmová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingová komunikační kampaň na vybraný produkt
Václav Kraus -
Návrh komunikační kampaně pro vybranou organizaci
Šimon Kutil -
Návrh komunikační kampaně pro personální agenturu
Sofie Hanusová -
Marketingová komunikační kampaň na vybraný produkt
Ivana Zeilerová