Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti – Bc. Juraj Nedoma
Bc. Juraj Nedoma
Bachelor's thesis
Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti
Cooperation among companies as means of raising competitiveness
Abstract:
The purpose of the bachelor’s thesis: “Cooperation among companies as means of raising competitiveness” is to analyze the local micro-sized company in terms of enhancing its market competitiveness through the available cooperation-appropriate subjects on market. The first chapter of this thesis comprises theoretical entry to enterprise, cooperation and the tools for assessing internal and external …moreAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti“ je analýza miestneho mikropodniku v zmysle zlepšenia jeho konkurencieschopnosti na trhu pomocou kooperácie s inými subjektmi. Prvá časť práce sa venuje teoretickému vymedzeniu podniku so zameraním sa na kooperáciu medzi podnikmi a použité nástroje pre analýzu vonkajšieho a vnútorného prostredia podniku …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lb3a5/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2016
- Supervisor: Mag. Dr. Eva Gatarik
- Reader: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEDOMA, Juraj. \textit{Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/lrotu0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti
Miriama Janyíková