Využití nástrojů komunikačního mixu v obci Želešice – Roman Veselý
Roman Veselý
Bakalářská práce
Využití nástrojů komunikačního mixu v obci Želešice
Use of Communication Mix in the Municipality Želešice
Anotace:
Práce se zabývá popisem a hodnocením, marketingových komunikačních nástrojů obce. Cílem této práce je provést prostřednictvím kvantitativního výzkumu analýzu spokojenosti obyvatel obce ŽelešiCe s množstvím a kvalitou poskytovaných informací obecně a následně v detailu se zaměřením na tištěné médium obce, obecní zpravodaj. Na základě provedené analýzy navrhnout změny a úpravy a v případě zjištěných …víceAbstract:
The thesis deals with the description and evaluation marketing communication tools of the munici-pality. The aim of this work is to analyze through quantitative research the satisfaction of citizens of the village Želešice with the amount and quality of information provided in general and then in de-tail with a focus on the printed medium of the village, the municipal newsletter. On the basis of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Veselý, Roman. Využití nástrojů komunikačního mixu v obci Želešice. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková