Bc. Nikola Foldynová, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.

Marketing Mix of Company AA+Stavebniny Konsys Ltd.
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix společnosti AA+ Stavebniny KONSYS s.r.o. To zahrnuje marketingové nástroje produkt, cena, distribuce, komunikační mix, lidé, materiální prostředí a procesy. Cílem je vyhodnotit současný marketingový mix společnosti AA+ Stavebniny KONSYS s.r.o. a následně navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is Marketing Mix of company AA+ Stavebniny Konsys Ltd. It includes marketing tools like product, price, distribution, communication mix, people, physical evidence and processes. The goal is to evaluate a current marketing mix of company AA+ Stavebniny Konsys Ltd. and make recommendarions leading to an increase of company competitiveness.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2023
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Denisa Slezáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management