Ing. Petr Synek
Bakalářská práce
Analýza media relations
Media relations analysis
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Analýza media relations“ je analýza postojů a vzájemných vztahů jednotlivých subjektů vystupujících v problematice media relations. Zvláštní pozornost je věnována současným všeobecným trendům a nutnosti vnímat empirické šetření systémovým přístupem s vědomím rizik a nejistot. V práci je vymezen pojem public relations vůči ostatním nástrojům propagace. Potom je zájem zaměřen …víceAbstract:
The objective of the bachelor thesis "Media relations analysis" is an analysis of the attitudes and interrelationships of particular subjects existing in media relations questions. Special attention is given to the current general trends and the necessity to take notice of empirical surveys with a systematic approach and full awareness of the risks and uncertainties involved. There is a delimitated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kz7jx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Pasek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček