Josef Kociňák
Bachelor's thesis
PR komunikace a fundraising hnutí Lidé PRO
PR Communication and Fundraising of the "Lide PRO" Movement
Abstract:
Bakalářská práce je zpracována na téma "Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace". Cílem práce je analýza komunikace a fundraisingu politického hnutí Lidé PRO. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti public relations, politického marketingu a fundraisingu. Praktická část zachycuje analýzu komunikace hnutí Lidé PRO a vnímání fundraisingové činnosti hnutí mezi stakeholders …moreAbstract:
The bachelor thesis is elaborated on the topic entitled "Use of PR tools within the communication strategy of the organization". The objective of the work is the analysis of communication and fundraising of the political movement named "Lidé PRO". The theoretical part of the work covers knowledge from the field of public relations, political marketing and fundraising. The practical part captures the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kociňák, Josef. PR komunikace a fundraising hnutí Lidé PRO. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Vitalina Besogonova -
Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.
Michaela ŠTEFKOVÁ -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Corporate identity JZD Kiters
Martin Dolenský -
Corporate Identity vybrané společnosti
Gabriela Vainholdová