Návrh časti CRM systému pomocou bežne používaných programov – Martina Borková
Martina Borková
Bakalářská práce
Návrh časti CRM systému pomocou bežne používaných programov
Návrh části systému CRM řešeného pomocí běžně užívaných programů
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje návrhu doplňkové části CRM systému pro společnost OVB Allfinanz SLovensko. Návrh vychází z podrobné analýzy současného stavu a z teoretických poznatků o CRM systémech a jeho vlastností.Abstract:
The bachelor thesis deals with the proposal of an additional part of the CRM sys-tem for OVB Allfinanz Slovensko. The proposal builds upon the detailed analysis of the current situation and theoretical knowledge of the CRM system and its properties.Abstract:
Bakalárska práca sa venuje návrhu doplnkovej časti CRM systému pre spoločnosť OVB Allfinanz Slovensko. Návrh vychádza z podrobnej analýzy súčasného stavu a z teoretických poznatkov o CRM systéme a jeho vlastností.Klíčová slova
řízení vztahů se zákazníky finanční poradce analýza klient hodnota pro zákazníka návrh CRM systém
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Dr. Ing. Jiří Rybička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Web application user interface for customer relationship management in Spanish agritourism
Grigorii Nazarov -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses lv3f5f lv3f5f/4
21. 5. 2016