Specifika logopedické intervence u dětí s ADHD – Mgr. Michaela Konrádová
Mgr. Michaela Konrádová
Bachelor's thesis
Specifika logopedické intervence u dětí s ADHD
Specifics of speech therapy for children with ADHD
Anotácia:
Tato práce na téma Specifika logopedické intervence u dětí s ADHD se zabývá především průběhem logopedické intervence u dětí s diagnózou ADHD. Teoretická část práce se skládá ze dvou kapitol, přičemž první kapitola definuje pojem ADHD, jeho příčiny a příznaky. Druhá kapitola je věnována logopedické intervenci, metodám, principům a zásadám pro práci s dětmi s diagnózou ADHD. Praktická část práce je …viacAbstract:
This thesis on the topic Specifics of speech therapy for children with ADHD is mainly engaged in the course of speech therapy intervention in children diagnosed with ADHD. The theoretical part consists of two chapters, the first chapter defines the concept of ADHD, its causes and symptoms. The second chapter is devoted to speech therapy, methods, principles, guidelines for working with children diagnosed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iakbx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2015
- Vedúci: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education - Communication Techniques
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Logopedická intervence u žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole
Natálie Čačíková