Využití sociální sítě Facebook po účely internetového marketingu – Magdaléna Vrbasová
Magdaléna Vrbasová
Master's thesis
Využití sociální sítě Facebook po účely internetového marketingu
Facebook And Internet Marketing
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vytvořit a efektivně spravovat facebookové stránky pro jednotlivé divize společnosti Import Volkswagen Group, s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje základní informace o online a offline médiích, trendech internetového marketingu a měření účinnosti internetové reklamy, kterou lze na rozdíl od "offline" reklamy …viacAbstract:
The aim of this thesis is to create and effectively manage Facebook web pages for individual divisions of Import Volkswagen Group s.r.o. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part contains basic information about online and offline medias, trends in the area of Internet marketing and measuring of online advertising efficiency, which, unlike the efficiency …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23263
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2010
- Vedúci: Antonín Pavlíček
- Oponent: Michal Šesták
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23263
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout