Kateryna Skutaru
Master's thesis
Marketing in Public Space
Marketing in Public Space
Anotácia:
This master’s thesis has the practical nature, because nowadays there are a lot of public spaces where people can spend their time and companies can apply various marketing strategies to promote goods and services. The aim of the research is to study the theoretical bases of marketing in public places. Investigate the most effective and innovative types of public marketing. Choose one of the types …viacAbstract:
This master’s thesis has the practical nature, because nowadays there are a lot of public spaces where people can spend their time and companies can apply various marketing strategies to promote goods and services. The aim of the research is to study the theoretical bases of marketing in public places. Investigate the most effective and innovative types of public marketing. Choose one of the types …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/otsms/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing in Public Space
Eva Pilmaierová -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing a veřejný prostor
Jan Friede -
Marketing ve veřejných prostorech
Adéla Fialová -
La sémiotisation du toponyme 974 dans l'espace public et sur les graffiti de la Réunion
Eliška Řehořková -
The impact of branding on satisfaction and loyalty of millennials: The case of retail banks in the Slovak Republic
Mária Režná -
Tourist satisfaction and loyalty to the destination in the context of a perspective source market.
Lyaysan Mavlikaeva