Marketingová strategie vybrané společnosti – Bc. Barbora Michalčíková
Bc. Barbora Michalčíková
Master's thesis
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marketing strategy of the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii vybrané společnosti. Teoretická část bude obsahovat teoretické poznatky týkající se strategického marketingu, tvorby marketingové strategie, jejich postupových kroků a typologii strategií. V praktické části bude představena společnost, realizovaná analýza marketingového makroprostředí a mikroprostředí a analýza vnitřního prostředí vybranými …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to design a marketing strategy for a selected company. The theoretical part will contain theoretical knowledge related to strategic marketing, creation of marketing strategy, their gradual steps and typology of strategies. The practical part will introduce the company, the analysis of the marketing macro environment and micro environment and analysis of the internal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/bzjpn/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Reader: Ing. Žaneta Rylková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MICHALČÍKOVÁ, Barbora. \textit{Marketingová strategie vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/lwcfhq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor