Bc. Barbora Michalčíková

Master's thesis

Marketingová strategie vybrané společnosti

Marketing strategy of the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii vybrané společnosti. Teoretická část bude obsahovat teoretické poznatky týkající se strategického marketingu, tvorby marketingové strategie, jejich postupových kroků a typologii strategií. V praktické části bude představena společnost, realizovaná analýza marketingového makroprostředí a mikroprostředí a analýza vnitřního prostředí vybranými …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to design a marketing strategy for a selected company. The theoretical part will contain theoretical knowledge related to strategic marketing, creation of marketing strategy, their gradual steps and typology of strategies. The practical part will introduce the company, the analysis of the marketing macro environment and micro environment and analysis of the internal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Reader: Ing. Žaneta Rylková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné