Marketingová komunikace vybraného výrobního podniku – Ing. Tereza Kaskounová
Ing. Tereza Kaskounová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného výrobního podniku
Marketing communication of a selected factory
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je „Marketingová komunikace ve vybraném výrobním podniku.“ Jako společnost, na kterou bude toto téma aplikováno, jsme si vybrali společnost LAMIVEX s. r. o. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část je teoreticko-metodologická a druhá aplikační. Teoreticko-metodologická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů, odborných termínů, které vycházejí z odborné …víceAbstract:
The subject of my thesis is "Marketing communication at a selected manufacturing company." The company chosen for this topic application is LAMIVEX Ltd. The thesis consists of two parts. The first part is theoretically-methodological and the second is focused at application. The theoretical part focuses on the explanation of basic definitions, technical terms which are based on scientific literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ubf6u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková