Tereza FOŘTOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybraného podniku či instituce

Marketing communication of the selected enterprise or institution
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společností Bohemia Training Institute s.r.o. Hlavním cílem práce je analyzování současných marketingových aktivit v oblasti komunikace a navržení opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace ve společnosti. Teoretická část práce se věnuje vymezení marketingu a marketingového mixu. Následně jsou detailně představeny jednotlivé nástroje marketingové …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the selected institution Bohemia Training Institute s.r.o. The aim of the thesis is to analyze current marketing activities in communication and suggest proposals for improvements of marketing communication in this institution. The theoretical part describes the definition of marketing and marketing mix. Afterwards particular …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FOŘTOVÁ, Tereza. Marketingová komunikace vybraného podniku či instituce. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/