Marketingová komunikace vybraného podniku či instituce – Tereza FOŘTOVÁ
Tereza FOŘTOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného podniku či instituce
Marketing communication of the selected enterprise or institution
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společností Bohemia Training Institute s.r.o. Hlavním cílem práce je analyzování současných marketingových aktivit v oblasti komunikace a navržení opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace ve společnosti. Teoretická část práce se věnuje vymezení marketingu a marketingového mixu. Následně jsou detailně představeny jednotlivé nástroje marketingové …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the selected institution Bohemia Training Institute s.r.o. The aim of the thesis is to analyze current marketing activities in communication and suggest proposals for improvements of marketing communication in this institution. The theoretical part describes the definition of marketing and marketing mix. Afterwards particular …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FOŘTOVÁ, Tereza. Marketingová komunikace vybraného podniku či instituce. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková