A Theme Frame in TEFL: Books and Audiobooks – Mgr. et Mgr. Miloslava Doušková
Mgr. et Mgr. Miloslava Doušková
Bachelor's thesis
A Theme Frame in TEFL: Books and Audiobooks
A Theme Frame in TEFL: Books and Audiobooks
Anotácia:
Cílem této studie je popsat a prokázat výhody práce s tematickým rámcem ve výuce angličtiny. Tematický rámec je specifický způsob motivace převzatý z prostředí dobrovolnických organizací, který si klade za cíl zlepšit vztah studentů k vyučovanému jazyku i jejich jazykové dovednosti tím, že výuce dodá atraktivní formu. Toho docílí propojením všech součástí výuky s ústředním tématem vytvořeným na základě …viacAbstract:
The objective of this thesis is to analyse and demonstrate the benefits of using a theme frame for the purposes of teaching English as a foreign language. A theme frame is a specific motivational strategy frequently used by volunteer organisations. It strives to improve students' attitude towards English, as well as increase their language competence, by providing lessons with an attractive form, which …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lkvn2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D.
- Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ
Michaela Šrámková -
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Moderní média a sociální sítě ve výuce angličtiny jako zdroj motivace
Markéta Vránová -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Používání multikulturní dětské literatury při výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Stodolová -
Didaktický překlad ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Martin Němec -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková