Analýza marketingové komunikace úspor energie v domácnostech – Bc. Kateřina Končalová
Bc. Kateřina Končalová
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace úspor energie v domácnostech
Analysis of marketing communication regarding energy savings in households
Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketingovou komunikaci úspor energie v domácnostech. Zaměření je na čtyři největší energetické společnosti, jmenovitě RWE, ČEZ, E. ON, PRE, a jejich kampaně, které proběhly nebo právě probíhají v České republice. Důraz je v analýze kladen na strategii a účinnost marketingových kampaní a použitých nástrojů marketingové komunikace. Závěrečná práce poukazuje na rozpor jevu …víceAbstract:
The topic of this dissertation is analysis of marketing communication regarding energy savings in the household. This analysis is based on the past and current activities of the four main Czech energy players, namely RWE, CEZ, E. ON, and PRE. The goal of the research is to describe the strategy of the marketing campaigns and effectiveness of the used marketing communication tools. The main question …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace úspora energie společenská odpovědnost firem elektrická energie zemní plyn energetické společnosti kampaně péče o zákazníka Marketing communication energy saving Corporate social responsibility electrical energy natural gas energy companies campaigns customer care
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nrr66/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
Iva Botlíková -
Péče o zákazníka v oblasti marketingu
Marina Smirnova -
Návrh strategie řízení péče o zákazníka pro firmu Institut zdravého životního stylu s.r.o.
Daniela Dostalíková -
Chanel a jeho marketingová strategie v psychologických souvislostech péče o zákazníka
Petra Minaříková -
Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM
Monika Bobková -
Animační služby jako prvek rozvoje péče o zákazníky v cílové destinaci cestovního ruchu.
Michaela Koubková -
Animační služby jako prvek rozvoje péče o zákazníky v cílové destinaci cestovního ruchu.
Barbora Kroftová -
Řízení procesu péče o zákazníka jako součást systému managementu kvality firmy
Lenka Janásová