Formy cizojazyčné komunikace při obchodních jednáních – Ing. Eva Fojtová
Ing. Eva Fojtová
Bakalářská práce
Formy cizojazyčné komunikace při obchodních jednáních
Anotace:
Základním kamenem obchodování je komunikace. Komunikaci členíme na verbální (pomocí slov) a nonverbální (mimoslovní). Firmy, které obchodují se zahraničními partnery, musí znát tamější kulturu, zvyklosti i problematiku, která je od té domovské většinou odlišná. S tímto problémem nám může pomoci interkulturní komunikace. Další překážkou v uzavírání zahraničních obchodů je odlišný jazyk. Pokud tedy máme …víceAbstract:
Communication is the backbone of commerce. Communication is divided into two types: verbal (by words) and nonverbal communication. It is important for companies that conduct business activities with foreign partners to become familiar with their culture, traditions and problems, which are usually different from their local culture or traditions. Intercultural communication can help to deal with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/zzjox/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Lenka Hrušková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Alena Hošková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Non-verbal Communication across Cultures: Gestures and Facial Expressions at Business Meetings and Negotiations in China and Italy
Anna Kleinová -
Non-verbal Communication across Cultures: Gestures and Facial Expressions in Business Meetings in France and the Czech Republic
Silvie Kopúnková -
Selected Barriers in Intercultural Business Communication
Alžběta Omelková -
Vliv interkulturních faktorů na obchodní jednání Němců a Italů
Barbora Szulcová -
Obchodní jednání se španělskými partnery s ohledem na interkulturní odlišnosti
Karolína Šimková -
The importance of non-verbal communication in business
Nina MUJEZINOVIC -
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová -
Interkulturní aspekty komunikace zahraničních a tuzemských studentů na vybrané vysoké škole
Mariia Priidak