Pšádová Pšádová

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníků vybrané firmy

The Customer Satisfaction of A Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníka a návrhy opatření ke zvýšení úrovně ve firmě Bačkůrka v České Lípě. V první části, tedy teoretické části jsou posouzeny teoretické pojmy a metody formou literární rešerše odborných publikací. V praktické části jsou použity metody analýzy a syntézy, podstatnou částí je realizace primárního výzkumu metodou dotazníkového šetření.
Abstract:
The aim of the Bachelor Thesis is to analyse customer satisfaction and proposals for measures to increase the level in the company. In the first part, the theoretical part, we have assessed theoretical concepts and methods by a literature research of professional publications. In the practical part, we have used methods of the analysis and synthesis. An essential part is the implementation of the primary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Škorňová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.